·˙·ღ٠●*حریـــم •☆• نستــرن*●ღ•·˙·

·˙·ღ٠●*حریـــم •☆• نستــرن*●ღ•·˙·
این صفحه ها را با رنگ دل خط خطی می کنم...
نويسنده و مدیر
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
پیـوندهــای حـریــم مــن

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ·˙·ღ٠●*نسیــم *•☆•* نستــرن*●ღ•·





 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

     حــالا که شب شده...

بر پشت بــام نشسته ام، تنهــا خیــالم را با خــود به اینجــا آورده ام... آخــر او بهتــر میفهمد.

هر چند تنهــایم، اما اینجــا همه چیــز خــوب است. آدمهایی که روز ســایه هایی تـــرسناک بودند حــالا از داخل خـــانه هایشــان با نور برایم پیــــام می فرستند. مــن و خیــالم هر دو بــاهــم پیــام هرکدام را تعبیــر میکنیم...  

           اینجـــا . . .

 

                     »  ایـــن بالا  «

 

همه چیـــز خـــوب است





نظرات شما عزیزان:

mahsa
ساعت12:18---13 دی 1391
جای من اینجا نیست

جای من گُم شده است

من از این همهمه ی اهل زمین بیزام

دلِ من می خواهد جایی باشم

که در آنجا نباشد هیچ ردّی

از آدمها

که بخواهند

که درکم نکنند

یا که تَرکم بکنند

یا دلم را بشکنند

سرزمینش سرسبز

چشمه هایش پر آب

و درختانی داشته باشد سر به فلک

و در آنجا نوازش بدهند گوشم را

جیک جیکِ گنجشک ها

غُورغُور قورباغه

شُرشُر آبِ روان

و هزاران صدای دیگر

و من با سازِ خودم

نوازش بدهم گوش طبیعت را

و چه کیفی دارد

تک و تنها در آنجا باشم

خانه ام کلبه ای از چوب درختان باشد

و چراغ شبهایم مهتاب

و ستاره های چشمک زن شب

نقاشی کنند

صفحه ی سیاهِ شبهایم را...
سلام
خوبی؟
خیییییییییییییییییلییییییییی ییییییییییی
قشنگه ...
زودی به منم سر بزن


دختر کویر
ساعت22:29---14 آذر 1391
عشق یعنی فراموش کردن خود در معشوق.
ماهیت عشق،خود فراموشی است.
ترک مصلحت خویشتن است.
غرق شدن است چنان که فقط معشوق میماند و بس.
راه عشق ،راه فناست.
عاشق باید هنر محو شدن را بیاموزد.
او باید از اوصاف بشر بمیرد،تا اسرار عشق الهی اورا بر سر نهد و امواج عنایت دم به دم معشوق اورا باخود ببرد. مسیحا برزگر



پرنسس
ساعت20:58---14 آذر 1391
خیییییییییییییییلی قشنگ بود...جدا خیلی دوس داشتم!

جریت داری حالت خوب نباشه و به من نگی...........

کامنتامو حلالت نمیکنماااااااااااااااااا پاسخ: عزیزمی پرنسس خانوم :)


پرنسس
ساعت20:56---14 آذر 1391
لحظـــه هــایم مـــال تــو…

بـه قیمت صـِـفر “تومــن”

همین که “تـــو” کنـــار “مـــن” باشی

ثروتمــندترین انسانـم ….


نیلوفر
ساعت14:54---14 آذر 1391
سلام نسترن مرسی ابجی سنگ تموم گذاشتی با نظرات ...

بنده خاكي
ساعت14:42---14 آذر 1391
سه شرط ادم رو عزيز ميكنه:
1




2




3










دنبال چي مي گردي؟؟
بدون شرط عزيزي...


ژیلا
ساعت14:05---14 آذر 1391
خاطره
یعنی
یک سکوت غیر منتظره
میان خنده‌هایی بلند


زهره
ساعت12:40---14 آذر 1391
هیچ انتظاری ازهیچ کسی ندارم ... !!!



این نشان از بزرگی و قدرت من نیست



خسته ام ... !!!



خسته ام از اعتمادهای گذشته



خسته ام از اعتمادهای شکسته ... !!!



kimia
ساعت23:30---13 آذر 1391
ساده نیست گذشتن از کسی که گذشته هایت را ساخته است...
.
.
.
.

آره واقعا هر چي از اين ديارو مردمش بالا باشيو نزديك خدا باشي خوبه...


kimia
ساعت23:27---13 آذر 1391
ﻫﻤﯿﺸﻪ ﯾﻪ ﮔﻮﺷﻪ ﺩﻟﺘﻮ ﺑﺬﺍﺭ ﻭﺍﺳﻪ ﺧﻠﻮﺕ ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﺧﻠﻮﺗﺸﻮ ﺑﺎ ﺧﺎﻃﺮﺍﺕ ﺗﻮ ﭘﺮ ﮐﺮﺩﻩ …

بهنانه
ساعت22:06---13 آذر 1391
سلام نسترن جان ممنون عزیزم امدی وبم نظر دادی وبلاگت قشنگه عزیزم در ضمن لینک شدی

مرجان
ساعت21:14---13 آذر 1391
سلااام عزیزمممممممم.وبلاگ تو هم عالیهههه.میسی که سر زدی عزیزم.لینکت کردمممم.بازم بم سر بزن پاسخ: مرسی عزیزم

بنده خاكي
ساعت18:20---13 آذر 1391
نسترن جونم سلام...

حالت خوبه؟احساس بدي دارم احساس ميكنم پستات دارن يه چيزيو فرياد ميزنن...احساس ميكنم خوب نيستي؟چيزي شده؟تو ديگه چرا ؟ چرا همه حرفات بوي غم دارن؟؟دوست گلم اجي جونم اگه ناراحتي يا چيزي شده من خوش حال ميشم اگه دوست داشته باشي باهم حرف بزني...

گرچه توي يه دنياي مجازييم اما من واقعيم...

نسترن جونم ....
پاسخ: متشکرم از اینکه توجه داری. از خوبیت متشکرم. اما نه من خوبم @};-


الناز
ساعت18:11---13 آذر 1391
سلام نسترن جونم ممنون که اومدی ولینکم کردی منم لینکت کردم قالب وبت خیلی نازه موفق باشی عسیسم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:خیال, نور, تنهایی, پیام, ] [ 17:16 ] [ نستــرن ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره : حریـــم•☆•نستــرن

من . نسترن . در ابتدای این راه های دراز . مانده ام . همرنگ سایه ها و تنهایی . شده ام . اما برای تو می نویسم . خودم را همین طور که هستم دوست دارم .
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 669
بازدید کل : 183487
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 686
تعداد آنلاین : 1

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ